Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Koluszkach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej: www.osir.koluszki.pl
Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem:
- Zdjęcia i grafiki nie posiadają opisów alternatywnych
- Niektóre treści tekstowe nie są dostępne cyfrowo poprzez np. błędne stosowanie nagłówków w tekstach.
- Na stronie brakuje uzupełnionego atrybuty "tittle".
Nadmierne koszty:
Brak informacji o nadmiernych kosztach.
Treści nieobjęte przepisami:
Brak informacji o treściach nieobjętych przepisami.
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządzono na podstawie badania przeprowadzonego przez podmiot zewnętrzny: IDcom Group Sp. z o.o.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Renata Budziarek — mejlowo osir@koluszki.pl lub telefonicznie +48 44 714 58 58.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, jednak nie dłużej niż do 2 miesięcy od zgłoszenia.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę możesz złożyć listownie lub mailem do: Renata Budziarek pod adresem osir@koluszki.pl lub w siedzibie jednostki: ul. Ludowa 2, 95-040 Koluszki.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl .
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Dostosowanie budynku:
W budynku nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.
Dostosowanie wejść do budynków:
Wejścia do budynku są dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami.
Dostosowanie korytarzy:
Korytarze w budynku są płaskie i szerokie.
Dostosowanie schodów:
Aby dotrzeć do drzwi wejściowych należy pokonać 2-stopniowe schody. Wewnątrz budynku nie ma schodów, jest to budynek jednopoziomowy.
Dostosowanie wind:
Budynek nie jest wyposażony w windy.
Dostępność pochylni:
Istnieje możliwość skorzystania z podjazdu dla wózków inwalidzkich.
Dostępność platform:
Budynek nie jest wyposażony w platformy dla osób z niepełnosprawnościami.
Dostępność tyflomap:
Budynek nie jest wyposażony w tyflomapy.
Dostosowanie parkingów:
W bliskim sąsiedztwie budynku znajdują się wyznaczone miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Prawo wstępu z psem asystującym:
Do budynku można wejść z psem przewodnikiem lub psem asystentem.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Dostępność tłumacza języka migowego:
W budynku nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowo.
Dostępność informacji głosowych:
Istnieje możliwość skorzystania z aplikacji mobilnych w zakresie osoby potrzebującej.
Dostępność pętli indukcyjnych:
W budynku nie ma możliwości skorzystania z pętli indukcyjnych.